SSM - Securitate si Sanatate in Munca

SSM - Securitate si Sanatate in Munca

Întocmire documentație

Documentatiile pe linie de SSM se realizează o singură dată la înființarea firmei sau la schimbarea domeniului de activitate.

Fiecare angajator trebuie să dețină în toate punctele de lucru documentațiile pe linie de SSM, reglementate de Lg 319/2006 și Codul Muncii, corect completate, semnate și ștampilate.

  • emiterea deciziilor pe linie de SSM cu privire la:
    • conducatorul locului de munca;
    • acordarea primului ajutor;
    • reprezentantul salariatilor cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
    • mentinerea starii de sanatate a salariatilor in caz de temperaturi extreme;
    • evidentierea zonelor cu risc ridicat si specific;
    • evidentierea zonelor cu pericol grav si iminent;
  • Evaluări riscuri de accidentare și îmbolnavire profesională;
  • Plan de prevenire și protecție;
  • Tematici anuale pentru fiecare departament;
  • Plan propriu de șantier;

Abonament SSM

  1. Actualizarea documentației;
  2. Obținere autorizații de SSM;
  3. Actualizarea evaluărilor de riscuri;
  4. Actualizarea instrucțiunilor;
  5. Instruirea și testarea salariaților privind regulile de securitatea muncii;
  6. Verificarea punctelor de lucru și întocmirea rapoartelor în vederea eliminării neconformităților constatate;
  7. Dotarea punctelor de lucru cu indicatoare de semnalizare;
  8. Organizarea Comitetului de securitate și sănătate în muncă (pentru societățile cu mai mult de 50 de salariați);
  9. Comunicarea, cercetarea și avizarea accidentelor de muncă;
  10. Reprezentarea Beneficiarului în cazul controalelor efectuate de către reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă;
  11. Audit specific de securitate și sănătate în muncă;
  12. Reprezentare in fata organelor de control abilitate;