SSM - Securitate si Sanatate in Munca
Întocmire documentație
Documentatiile pe linie de SSM se realizează o singură dată la înființarea firmei sau la schimbarea domeniului de activitate.
Fiecare angajator trebuie să dețină în toate punctele de lucru documentațiile pe linie de SSM, reglementate de Lg 319/2006 și Codul Muncii, corect completate, semnate și ștampilate.
- emiterea deciziilor pe linie de SSM cu privire la:
- conducatorul locului de munca;
- acordarea primului ajutor;
- reprezentantul salariatilor cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- mentinerea starii de sanatate a salariatilor in caz de temperaturi extreme;
- evidentierea zonelor cu risc ridicat si specific;
- evidentierea zonelor cu pericol grav si iminent;
- Evaluări riscuri de accidentare și îmbolnavire profesională;
- Plan de prevenire și protecție;
- Tematici anuale pentru fiecare departament;
- Plan propriu de șantier;
Abonament SSM
- Actualizarea documentației;
- Obținere autorizații de SSM;
- Actualizarea evaluărilor de riscuri;
- Actualizarea instrucțiunilor;
- Instruirea și testarea salariaților privind regulile de securitatea muncii;
- Verificarea punctelor de lucru și întocmirea rapoartelor în vederea eliminării neconformităților constatate;
- Dotarea punctelor de lucru cu indicatoare de semnalizare;
- Organizarea Comitetului de securitate și sănătate în muncă (pentru societățile cu mai mult de 50 de salariați);
- Comunicarea, cercetarea și avizarea accidentelor de muncă;
- Reprezentarea Beneficiarului în cazul controalelor efectuate de către reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă;
- Audit specific de securitate și sănătate în muncă;
- Reprezentare in fata organelor de control abilitate;