Servicii de coordonare santiere
Serviciile pe care noi le oferim în materie de coordonare a activității de sănătate și securitate în muncă, împreună cu întocmirea documentelor necesare, toate realizate în conformitate cu prevederile Legii 319/2006 privind sănătatea și securitatea în muncă și ale HG 300/2006 privind cerințele minime de securitate şi sănătate pentru şantierele temporare sau mobile, sunt următoarele:
- Plan de securitate şi sănătate în muncă, atât pentru faza de proiectare, cât și pentru cea de execuție;
- Declarația prealabilă, care este necesar a se întocmi și a se transmite la I.T.M. cu 30 de zile înainte de începerea lucrărilor;
- Dosar pentru intervențiile ulterioare;
- Registru de coordonare și anexele corespunzătoare, prevăzute în HG 300/2006;
- Plan general de coordonare, care cuprinde regulamentul de șantier, Instrucțiunile proprii de Securitate și Sănătate în Muncă, ghidul de bune practici etc.;
- Plan acțiune în cazul unor Situații de urgență;
- Protocol SSM și SU;