coordonare santiere

Servicii de coordonare santiere

Serviciile pe care noi le oferim în materie de coordonare a activității de sănătate și securitate în muncă, împreună cu întocmirea documentelor necesare, toate realizate în conformitate cu prevederile Legii 319/2006 privind sănătatea și securitatea în muncă și ale HG 300/2006 privind cerințele minime de securitate şi sănătate pentru şantierele temporare sau mobile, sunt următoarele:

  1. Plan de securitate şi sănătate în muncă, atât pentru faza de proiectare, cât și pentru cea de execuție;
  2. Declarația prealabilă, care este necesar a se întocmi și a se transmite la I.T.M. cu 30 de zile înainte de începerea lucrărilor;
  3. Dosar pentru intervențiile ulterioare;
  4. Registru de coordonare și anexele corespunzătoare, prevăzute în HG 300/2006;
  5. Plan general de coordonare, care cuprinde regulamentul de șantier, Instrucțiunile proprii de Securitate și Sănătate în Muncă, ghidul de bune practici etc.;
  6. Plan acțiune în cazul unor Situații de urgență;
  7. Protocol SSM și SU;